Polityka zwrotów
Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 30 dni bez podania przyczyny.
Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 30 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia. W tym celu możesz skorzystać z formularza zwrotu, którego znajdziesz w stopce w zakładce "Zwrot produktów", oraz wypełnić formularz zwrotu. Aby pobrać formularz zwrotu, kliknij tutaj.
O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres kontakt@parisco.pl
Zwrotu środków realizujemy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Zwrot środków zostanie dokonany na numer rachunku, z którego robiona była płatność za Towar. Jeżeli zwrot środków ma nastąpić na inny numer rachunku proszę wskazać go w formularzu.
Warunki zwrotów: Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:
- Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 30 dni
- Towar jest w stanie nienaruszonym, nie posiada śladów użytkowania.
- Jeżeli towar był na promocji lub ze zniżką, zwrot nastąpi w wysokości kwoty zapłaconej przez klienta, a nie pełnej wartości produktu.
Zwrotowi nie podlegają następujące towary:
- Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.
- Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania.
Jeżeli otrzymany przez Ciebie towar jest uszkodzony lub posiada wady, masz prawo do zwrotu, wymiany na nowy produkt lub naprawy.
Klient ponosi ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas. Towar należy wysłać na następujący adres:
Nazwa: Zakito Posters
Adres: Garbow 23, 99-311 Bedlno
NIP: 7752668968
Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.
Prezenty: Jeśli towar został oznaczony jako prezent w momencie zakupu, a następnie wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz bon upominkowy o wartości równej wartości zwróconego towaru. Po otrzymaniu zwróconego produktu zostanie do Ciebie wysłany bon upominkowy.
Jeśli towar nie był oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub osoba obdarowująca wysłała zamówienie do siebie, aby później przekazać produkt Tobie, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby wręczającej prezent.
Kontakt do nas Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres
E-mail: parisco@zakito.pl Telefon: +48 607 097 266
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.