Procedura reklamacji

1.1 Reklamacje produktów można zgłaszać wyłącznie po uprzednim kontakcie mailowym z obsługą klienta Parisco na adres: parisco@zakito.pl.

1.2 Klient ma prawo do złożenia reklamacji zakupionego towaru, jeśli okaże się on niezgodny z umową lub posiada wady.

1.3 Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po wykryciu wady, w terminie umożliwiającym jej sprawne rozpatrzenie, najlepiej w ciągu 14 dni od zauważenia wady.

1.4 Klient składa reklamację drogą e- mailową, na adres kontakt@parisco.pl.

1.5 Zaleca się, aby w reklamacji zawarte były takie informacje, jak: dane Klienta składającego reklamację, opis wady, w jakich okolicznościach wystąpiła bądź mogła wystąpić oraz żądanie Klienta związane z wadą Towaru.

1.6 Konsument zobowiązany jest niezwłocznie odesłać reklamowany Towar, na koszt Sprzedawcy. W tym celu należy skontaktować się (e- mailowo bądź telefonicznie) ze Sprzedawcą. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec jego uszkodzeniu podczas transportu.

1.7 Sprzedawca rozpatrzy reklamację nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania. W przypadku braku odpowiedzi w tym terminie reklamację uznaje się za zasadną.

1.8 O wyniku reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą mailową na adres wskazany w zgłoszeniu.